Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

…Και παίρνει την σκυτάλη στον αγώνα για την διάλυση της Παιδείας...ο νέος υπουργός κ.ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ!


Σύμφωνα με το τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας, που έφερε στο φως της δημοσιότητας το Wikileaks λίγους μήνες πριν, ο Γ. Μπαμπινιώτης έδινε ραπόρτο και ζητούσε τη βοήθεια της αμερικανικής πλευράς για την προώθηση της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Μεταξύ πολλών άλλων “ενημερώνει” για την υπερπολιτικοποίηση της σπουδάζουσας νεολαίας που αποτελεί συνέχεια της αντιδικτατορικής πάλης και προκαλεί αναστάτωση στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα! Κάνει έντονες αναφορές στο άσυλο και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ενώ συμφωνεί με την εκτίμηση ότι η ανατροπή των συσχετισμών στην ΠΟΣΔΕΠ ανοίγει το δρόμο για επιτάχυνση των αντιδραστικών τομών. Η Πρεσβεία δείχνει να ενοχλήθηκε ιδιαίτερα από το πανεκπαιδευτικό μέτωπο της αγωνιστικής έκρηξης του ’06 – ’07 και οι πρόθυμοι σαν τον κ. Μπαμπινιώτη σπεύδουν να πάρουν τα μέτρα τους να μην ξαναενοχληθεί ο κ. Πρέσβης…

(τις συνομιλίες μπορείτε να τις βρείτε στα αγγλικά στο διαδίκτυο)

Σε δηλώσεις του στο Βήμα fm, είπε χαρακτηριστικά: «Ένα όνομα το έχω μέσα από τη δουλειά μου. Πάω να αντιμετωπίσω, αυτή ήταν η παράκληση του πρωθυπουργού κ. Παπαδήμου, να βοηθήσω αυτή τη στιγμή, να περάσουν αυτές οι δύσκολες ώρες και να δημιουργήσουμε ένα κλίμα που θα βοηθήσει τον κόσμο».

Θα βοηθήσει και αυτός απ’ την μεριά του την λαομίσητη κυβέρνηση, την ΕΕ και το ΔΝΤ στην επίθεση που δεχόμαστε στις σπουδές, το μέλλον, την εργασιακή μας προοπτική για να πλουτιζει μια ισχνή μειοψηφία- θα συμπληρώναμε εμείς..   άξιος ο ο νέος πρόθυμος!

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΜΟΝΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑΣΣΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 4009/11 (ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ,ΜΑΘΗΤΕΣ,ΔΑΣΚΑΛΟΙ,ΜΕΛΗ ΔΕΠ+

·                     ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ- ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
·                    
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: